A beverage manufacturer and distributor with more than 18 years of experience
Reaching an output of more than 72 million products per year
An enterprise that has been honored many times in national business awards
Tập đoàn THAICOM được thành lập năm 2003, tiền thân là Công ty Cổ phần Xuất nhập khẩu và Phát triển công nghệ Thái Lan. Trải qua gần 20 năm hình thành và phát triển, tới nay Thaicom đã trở thành một Tập đoàn đa ngành. Riêng trong lĩnh vực đồ uống, Tập đoàn đã tạo dựng cho mình một vị trí vững mạnh, có uy tín cao trong lòng người tiêu dùng trên cả nước.
THAICOM Group was established in 2003, formerly known as Thailand Import-Export and Technology Development Joint Stock Company. After nearly 20 years of establishment and development, Thaicom has become a multi-industry corporation. Particularly in the field of beverages, the Group has created a strong and highly reputable position in the hearts of consumers across the country.
Với quy mô 2 ha, nhà máy của THAICOM tọa lạc tại Khu công nghiệp Trưng Trắc, huyện Văn Lâm, tỉnh Hưng Yên. Nhà máy luôn chú trọng vào đầu tư dây chuyền sản xuất tiên tiến, trang thiết bị máy móc hiện đại, được nhập khẩu và chuyển giao công nghệ bởi các chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực đồ uống tới từ châu Âu và Thái Lan.
With a scale of 2 hectares, THAICOM's factory is located in Trung Trac Industrial Park, Van Lam District, Hung Yen Province. The factory always focuses on investing in advanced production lines, modern machinery and equipment, imported and transferred technology by leading experts in the field of beverages from Europe and Thailand.
Hệ thống sản phẩm của Thương hiệu nước giải khát 360 thuộc Tập đoàn THAICOM rất đa dạng, bao gồm Chanh muối, Chanh dây, Trà bí, Cam ép, Nước yến, Me ép, Nước tăng lực Muay Thai, Trà Tuyết phương, Trà chanh phố cổ, v.v…Chúng tôi cũng đa dạng hóa các kênh phân phối, bao gồm kênh phân phối truyền thống và kênh phân phối hiện đại qua hệ thống siêu thị như Coop mart, Coop Food, Bách hóa xanh, Vinmart, Vinmart +, v.v..
Các sản phẩm của Thương hiệu 360 không chỉ phủ sóng tại 63 tỉnh/thành trên toàn quốc mà còn được xuất khẩu vào các thị trường quốc tế như Malaysia, Trung Đông, Nga, Nepal, Mông Cổ.
The product system of 360 Beverage Brand of THAICOM Group is very diverse, including Salted Lemon, Passion Fruit, Squash Tea, Orange Juice, Bird's Nest Juice, Tamarind Juice, Muay Thai Energy Drink, Snow Phuong Tea, Old Town Lemon Tea, etc. We also diversify distribution channels, including traditional distribution channels and modern distribution channels through supermarket systems such as Coop mart, Coop Food, Bach Hoa Xanh, Vinmart, Vinmart+, etc.
360 Brand's products not only cover 63 provinces/cities nationwide but are also exported to international markets such as Malaysia, the Middle East, Russia, Nepal, and Mongolia.
Chúng tôi tự hào về con người và môi trường làm việc năng động của mình. Các giải thưởng chúng tôi đạt được không chỉ để vinh danh sự đam mê cống hiến của toàn thể nhân viên THAICOM, mà còn là động lực lớn để chúng tôi tiếp tục vững tin trên hành trình “Nâng tầm thương hiệu Hàng Việt Nam chất lượng cao.”
We are proud of our people and dynamic working environment. The awards we have achieved are not only to honor the passion and dedication of all THAICOM employees, but also a great motivation for us to continue to believe in the journey of "Elevating the brand of high-quality Vietnamese goods."
Chúng tôi tin rằng xây dựng văn hóa và môi trường làm việc đáng mơ ước xuất phát từ việc xây dựng được một đội ngũ lãnh đạo có khả năng đưa ra quyết định xuất chúng, một tập thể nhân viên giàu kinh nghiệm và tràn đầy nhiệt huyết. Tại Thaicom, môi trường làm việc đã tạo ra những người như thế – sắc bén, cởi mở, và luôn cống hiến hết mình.
We believe that building a desirable culture and working environment comes from building a leadership team capable of making outstanding decisions, an experienced and passionate workforce. At Thaicom, the working environment has created such people – sharp, open, and always dedicated.
We are always looking for new talents, new people, encouraging differentiation and diversity in the working environment – because we understand that each change and addition will bring new experiences, new knowledge, contributing to making the product more relevant. The company is growing.